اهدای بیش از ۴ هزار بسته یلدایی به نیازمندان در آذربایجان‌ غربی 
کد خبر: 4023141
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

اهدای بیش از ۴ هزار بسته یلدایی به نیازمندان در آذربایجان‌ غربی 

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان‌ غربی گفت: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌ غربی به نیت امام رضا(ع)، چهار هزار و ۲۳۱ بسته یلدایی به نیازمندان اهدا کردند. 

حجت الاسلام اکبرنوروزنژاد مسئول دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، مسئول دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: با فرارسیدن آخرین روز از فصل پاییز و شب یلدا که برای ایرانیان به‌عنوان طولانی‌ترین شب سال است، در زمان‌های پیش از فراگیری بیماری کرونا، طبق رسم دیرینه ایرانیان گردهم می‌آمدند و به جشن و شادی می‌پرداختند.

وی افزود: امسال با شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های آن باعث شده تا مردم ایران از دورهمی‌های خانوادگی صرف نظر کرده و به شیوه‌های متفاوتی این شب را گرامی بدارند.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد بیان کرد: برخی افراد خیر در تلاشند جشن و شادی این شب را با محرومان شهر و دیارشان که توانایی و بضاعت کافی برای تهیه اقلام برای گرامیداشت یلدا را ندارند تقسیم کنند.

وی ادامه داد: در این راستا خادمیاران کانون‌های خدمت آستان قدس ضوی آذربایجان‌غربی چهار هزار و ۲۳۱ بسته یلدایی را در سراسر این استان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه و به دست نیازمندان رساندند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بسته‌بندی‌های یلدایی و معیشتی در میان اقشار کم‌بضاعت محلات، شهرها و روستاهای محروم استان توزیع شده است.

وی گفت: در مجموع برای تهیه این بسته‌ها یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون و ۸۵۰ هزار  تومان هزینه شده که خادم‌یاران جمع‌آوری کردند.

انتهای پیام
captcha